Ce apă totuși bem din fântânile de acasă

”Pentru o viață sănătoasă consumați minim 2 l de apă pe zi”, asta ne recomandă medicii și ne reamintesc în pauzele publicitare.

Ce fel de apă totuși consumăm?

Statistica arată aproape 44% din populația țării nu are acces la apă potabilă. Iar În 63,3 % din grădinițele din țară, apa prezintă pericol pentru sănătate. Despre cauzele dar și soluțiile la această problemă puteți afla din spotul video.

Michelle de la Edu Tolk împreună cu Stella Jemna de la Aprinde Becul au decis să facă 5 emisiuni în care pun mai multe întrebări despre mediu și cum această informație poate fi încadrată în educație.

Pe lângă criza resurselor umane, mergem mână-n mână de 4 decenii cu o criză a resurselor naturale. Am inventat fabricile pentru consumul mare de produse, am automatizat procese pentru a avea timp de recreere. Tot ce ne-a fost oferit gratuit, înainte de apariția noastră, este azi pus sub mare pericol. Progresul tehnologic și activitatea umană sunt cauza schimbărilor economice și climatice.

Căutăm viața pe alte planete și uităm să îngrijim de ce dispunem. Avem o singură planetă, și eforturile noastre trebuie să se bazeze pe educare pentru prevenire, păstrare și îngrijirea mediului nostru. Tehnologiile, combinate cu abilitatea extraordinară a profesorilor de a ghida tinerele talente oferă o oportunitatea să revoluționăm nu doar educația, dar să găsim și soluții la problemele societății.

Crearea acestor spoturi a fost a fost realizat în cadrul proiectului „Abilitarea cetățenilor în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru creșterea potențialului de vizibilitate și comunicare și implicare a cetățenilor este Asociația Presei Independente (API).Emisiunea Edu Tolk este produsă în parteneriat cu Crunchyroll, o companie WarnerMedia (ca filială a Otter Media) și cel mai popular brand de anime din lume, conectează fanii anime și manga din peste 200 de țări și teritorii cu experiențe la 360 ​​de grade prin produsele și serviciile oferite.

Distribuie

Share to Facebook
Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
Share to Yandex

Scrie-ți părerea

comentarii